Home
Freddie
Tagebuch
Januar
Februar
März
April
Mai
Juni
Juli
August
September
Oktober
November
Dezember
März 2006

letzte änderung am 19. april 2006


sternzeit 3.226,9

06_märz_2

schnee, schnee, schnee ...

. die ganze zeit hats ja scho dauernd gschneit, aber heut is des absolute khaos ausgebrochn .
. des hat innerhalb vonne baar stund fast 30 cm runterghaut! .
und dabei singe die vööcheli frühs scho .
. und es müssert langsam warm wär und außerdem .

06_märz_3

06_märz_1

ICH  KANN  KEIN  SCHNEE MEHR SÄÄH . !!!

. sogar des drähning im verein is ausgfalln - scho dreimal hinterenannder . !


sternzeit 3.236,9

ja, sonst gibt's eichntlich nix neus zum derzähln ...
die Christl is hingfalln aufm eis und hat jetz zwei böse finger. zuerscht hammer gedacht, dass die kaputt gangn sinn, aber im krankeleuthaus hammse gemeint, dass die bloß verdreht warn und drum sinnse jetz ganz dick und blau und die Christl muss zwei wochn lang die finger zugebundn lass und dürf nix mitne mach ...
... und die alte is auch krank ...
... die hat blötzlich nimmer lauf könn wechn ihrm kreuz und drum sitzn mir daheim rum, alle zwei ...
... und die nachbarin kommt und geht mit mir fort ...
aufm blatz hamm die zweifüsser widder angfangt zu bastln ...
 

06 märz 25 arbeitsdienst13

06 märz 25 arbeitsdienst64

06 märz 25 arbeitsdienst40

06 märz 25 arbeitsdienst41

... und mir hamm drei geburtsdäächer von die zweifüsser gfeiert ...
einmal die woche geh ich mit der altn zur gumminastik und zum massiern ...
... da kriechtse zuerscht dreck aufn buckl gschmiert und wird eingewicklt, dasses schö warm hat ..
... und dann kriechtse an die füss rumgedrückt und gschreichlt ...
... und e andere frau macht danach verrenkungn mit der altn - kranke gumminastik heisst des richdich ... und hinterher werd ich dann gschdreichlt, weil ich so brav bin ...
sonst war eichndlich nix los, den monat - bissnässässjuschuäll halt ...

 

nach oben

 

replica uhren